Вакансії
I. Оператор call-центра (технічна підтримка)
Опис вакансії
Що ми пропонуємо:
- Повністю офіційну заробітну плату, яка завжди приходить вчасно;
- Стажування, що оплачується;
- Графік роботи: змінний;
- Місце роботи в смт Лиманське (військове містечко);
- З/П + бонус;
- Обідня перерва + кава брейки;
- Можливість кар'єрного зростання та розвитку;
- Крутий та дружній колектив, з яким Ви захочете не тільки працювати, але й відпочивати;
- Безкоштовне користування послугами компанії вдома;
- Відкритий менеджмент та корпоративна культура;
- Безкоштовне навчання, щоб ще краще вдосконалити свої навички комунікацій та продажів.
Основні обов’язки:
- Робота з клієнтськими базами даних білінгових та інших інформаційних систем;
- Приймання та обробка звернень нових та чинних клієнтів;
- Консультування клієнтів щодо підключення послуг, взаєморозрахунків та інших питань.
Вимоги компанії:
- Грамотне та вільне володіння українською та російською мовами;
- Бажано досвід роботи у продажах та обслуговуванні клієнтів;
- Досвідчений користувач ПК (бажаний досвід роботи з MS Office, CRM);
- Комунікабельність;
- Стресостійкість;
- Клієнтоорієнтованість.
Якщо Ви звикли:
- Особисто відповідати за свої рішення, дії та результат;
- Досягати поставлених цілей, оптимально використовуючи необхідні ресурси;
- Хотіти та робити більше для свого успіху та успіху Компанії;
- Приймати рішення швидко та діяти оперативно;
- Проявляти ініціативу, пропонувати рішення.
Резюме приймається по e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням теми листа "Резюме на посаду ......."
ІI. Менеджер по роботі з клієнтами (центр обслуговування абонентів)
Опис вакансії
Що ми пропонуємо:
- Повністю офіційну заробітну плату, яка завжди приходить вчасно;
- Графік роботи: 5/2, 9:00 — 18:00;
- Місце роботи в смт Лиманське, БОС 145;
- З/П+ бонус;
- Обідня перерва + кава брейки;
- Можливість кар'єрного зростання та розвитку;
- Крутий та дружній колектив, з яким Ви захочете не тільки працювати, але й відпочивати;
- Безкоштовне користування послугами компанії вдома;
- Відкритий менеджмент та корпоративна культура;
- Безкоштовне навчання, щоб ще краще вдосконалити свої навички комунікацій та продажів.
Основні обов’язки:
- Робота з клієнтськими базами даних білінгових та інших інформаційних систем;
- Приймання та обробка звернень, консультування чинних клієнтів щодо взаєморозрахунків, умов надання послуг;
- Ведення документообігу з абонентами;
- Продаж додаткового обладнання.
Вимоги компанії:
- Грамотне та вільне володіння українською та російською мовами;
- Бажано досвід роботи у продажах та обслуговуванні клієнтів;
- Досвідчений користувач ПК (бажаний досвід роботи з MS Office, 1С, CRM);
- Комунікабельність;
- Стресостійкість;
- Клієнтоорієнтованість.
Якщо Ви звикли:
- Особисто відповідати за свої рішення, дії та результат;
- Досягати поставлених цілей, оптимально використовуючи необхідні ресурси;
- Хотіти та робити більше для свого успіху та успіху Компанії;
- Приймати рішення швидко та діяти оперативно;
- Проявляти ініціативу, пропонувати рішення.
Резюме приймається по e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. із зазначенням теми листа "Резюме на посаду ......."