Телефонія
SIP-телефонія
SIP-телефонія - це сучасна телефонія, яка використовує для зв'язку абонентів інтернет-канали. Передача даних здійснюється в цифровому вигляді, що має безліч переваг:
- безкоштовні дзвінки всередині мережі, в тому числі - групові;
- багатоканальність;
- проведення відеоконференцій з необмеженим числом учасників;
- номер працює всюди, де є доступ в Інтернет, відсутня територіальна прив'язка;
- доступні тарифи на міжміські та міжнародні дзвінки;
- працює на різних пристроях: ноутбуках, комп'ютерах, смартфонах, планшетах, стаціонарних телефонних апаратах і SIP-телефонах;
- можна встановити один телефонний номер на кілька пристроїв.
- об'єднання номерів в єдину телефонну мережу;
- отримання і відправка факсимільних і голосових повідомлень;
- переадресація на інші телефони номера;
- статистика дзвінків і можливість управління послугами.
Як дзвонити і приймати дзвінки?
- за допомогою комп'ютера або ноутбука, якщо встановити на нього спеціальну програму (SIP-клієнт) і оснастити його навушником і мікрофоном;
- через WI-FI або 3g / 4g за допомогою SIP-програм для планшетів і мобільних телефонів;
- використовуючи спеціальний стаціонарний SIP-телефон, який включаються в роутер;
- підключити звичайний телефон до VoIP-шлюзу, а сам шлюз - до роутера.
Віртуальна АТС
Віртуальна АТС -
призначена для роботи всередині організації за допомогою якої всі співробітники будуть підключені до єдиної телефонної мережі незалежно від того, де вони тетріторіально находятс. Включає в себе всі сервіси корпоративної цифрової телефонії без необхідності купувати дорогу телефонну станцію. Для її роботи не потрібні додаткові лінії зв'язку, а якість і безпеку зв'язку знаходиться на найвищому рівні.
Всі дзвінки зсередини мережі телефонні безкоштовні, число ліній (номерів) не обмежена, а при переїзді офісу в інше місце віртуальна АТС легко переміщується разом з Вами. Віртуальна АТС має широкі можливості по розширенню послуг і практично безмежні маштаби.
.
Головні переваги Віртуальної АТС
- Економія на покупці дорогої і швидко застаріває міні-АТС.
- Безкоштовні дзвінки всередині власної мережі.
- Широкий спектр сервісів цифрової телефонії.
- Великий вибір VoIP-обладнання та програмних телефонів.
- Не потрібно монтаж нових ліній зв'язку - для цього достатньо інтернет-лінії.
- Безпека, хороший захист від прослуховування.
- Підключення до єдиної телефонної мережі співробітників, що працюють на дому, в відрядженнях і віддалених філіях - незалежно від їх місця розташування.
- Необмежена кількість внутрішніх і зовнішніх ліній, а також підключених до телефонної мережі абонентів без покупки додаткового устаткування.
- Швидка і проста телефонізація вашого підприємства.
- Значна економія на ремонті, а також на обслуговуванні.
Можливості
- Інтерактивне голосове меню (IVR).
- Внутрішня нумерація (3 або 4-значна).
- Налаштування черги обробки викликів.
- Запис і прослуховування вхідних і вихідних дзвінків.
- Як переадресовувати дзвінки.
- Організація групи отримувати дзвінки.
- Інтеграція з "Бітрікс24".
- Регулювання умов обробки викликів в залежності від поточного часу.
- Постановка на утримання.
- Перехоплення виклику, переклад дзвінка.
- Можливість використання функції Callback (зворотний дзвінок, автопередзвонювання).
- Груповий виклик.
- Конференц зв'язок.
- Автодозвін.
- Можливість організації системи голосової пошти.
- Можливість встановлювати обмеження на вихідні дзвінки, наприклад, заборона міжнародних дзвінків.
- Статистика та деталізація внутрішніх і зовнішніх дзвінків.
- Організація контакт-центру, вибір статусу співробітника, розподіл прав доступу.
- Прийом факсимільних повідомлень на e-mail або на внутрішній номер.
- Факсимільне повідомлення з комп'ютера.
- Чорний список.
- Будильник.
- Використання софтфонів, аналогових і SIP-телефонів.
- Підключення GSM-шлюзу.