• 0800-40-17-15
  • (063) 040-17-15
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • 8:00 - 21:00

Мобільний зв'язок + TV

ВартістьпакетівМІКС (2 в 1)

Вартість пакетів вказана на 01.06.2023

МІКС S (2 в 1)

грн100 на 30 днів

МІКС M (2 в 1)

грн125 на 30 днів

МІКС XL (2 в 1)

грн175 на 30 днів

Найчастішізапитання:

Які плюси обслуговування мобільного номера в LIMANET?
  • Конкурентні тарифи на послуги зв'язку;
  • Чим більше послуг, тим дешевше тариф;
  • Зручна оплата — одразу за всі послуги зв'язку (Інтернет, цифрове ТБ і мобільний зв'язок) на один Особовий Рахунок;
  • Єдиний кол-центр для усіх послуг.
Скільки коштує підключення мобільного зв'язку LIMANET?

Підключення послуги мобільного зв'язку вже включене у вартість тарифного пакета "МІКС", тому додатково не оплачується.

Які послуги включає мобільний зв'язок LIMANET?

Наповнення послуг залежить від пакета, який ви оберете.

Мінімальний пакет "МІКС S" містить 200 хвилин та 1 ГБ Інтернету на кожні 30 днів.

У інших пакетах із мобільним зв'язком, окрім передплаченого інтернет-трафіку, є необмежений доступ до Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype і Telegram.

Як перевірити залишок за мобільною послугою?

В "Особистому кабінеті" або через USSD-запит *121# "кнопка виклику".

Як я можу додати мобільну послугу та активувати SIM-картку?

Підключити послугу та активувати SIM-картку зараз можливо через: 

  • Відділ продажів: (063) 040-17-15
  • Контакт-центр: 0800-40-17-15
  • Центр Обслуговування Абонентів: смт. Лиманське (Військове містечко), БОС 145; м. Роздільна, вул.Європейська (колишня Леніна), 40; м. Біляївка, вул.Отамана Головатого, 150 А.
Я не абонент LIMANET. Чи можу я отримати SIM-картку?

Якщо Ви ще не абонент нашої компанії, то радимо становитися їм зараз!

Стати нашим абонентом, підключити послуги та отримати SIM-картку Ви зможете у найближчому Центрі Обслуговування Абонентів за адресами: 

1. смт. Лиманське (Військове містечко), БОС 145;

2. м. Роздільна, вул.Європейська (колишня Леніна), 40;

3. м. Біляївка, вул.Отамана Головатого, 150 А.

З якою послугою в LIMANET можна замовити мобільний номер?

Підключення послуги "Мобільний зв'язок" можливо при замовленні пакетів послуг "МІКС (2 в 1)" та "МІКС (3 в 1)". Увімкнути послугу "Мобільний зв'язок" окремо не можливо!

Якщо у мене вже є номер lifecell і я хочу його зберегти?

В Україні діє послуга перенесення номера до іншого оператора.

Перенести обслуговування вашої SIM-картки з lifecell до LIMANET Ви зможете зв'язавшись з відділом продажів або технічною підтримкою. 

Як перенести свій номер Kyivstar або Vodafone у LIMANET?

Для цього потрібно:

  • Залишити заявку на послугу повного перенесення номера до іншого оператора mnp.lifecell.ua/uk/mnp

  • Перенести номер на lifecell.

  • Перенести обслуговування вашої SIM-картки з lifecell до LIMANET в Особистому кабінеті.

 
 
Який період дії мобільної послуги?

30 днів з моменту замовлення або продовження дії номера.

Кожні 30 днів з Особового Рахунку списується повна вартість мобільної послуги - незалежно від того, користується абонент мобільною послугою чи ні. Переконайтеся, що на Особовому Рахунку достатньо коштів для продовження мобільної послуги.

 

ТОВ «ЛІМАНЕТ» надає послугу мобільного зв'язку з використанням мережі ТОВ «лайфселл»

Контакти

Безкоштовний номер техпідтримки:

headphones

 0800-40-17-15

Lifecell logo 14  063 040-17-15
Kyivstar logo 14  067 488-17-51
Vodafone logo 14  095 017-07-89
   

Детальніше...

Приєднуйтесь до нас:
facebook   instt   telegram viber
© 2012 - 2024 ТОВ "Ліманет" Україна, Роздільнянський район, смт. Лиманське, Військове містечко, будинок б/н. лiц. НР № 00453-п вiд 22.07.16. Всі права захищені.